هربرت دو بار در حالی که برانکوها چارجرز را 28-13 شکست دادند – سی بی اس لس آنجلس بیرون آمد.


دنور (AP) – پاتریک سورتین II تازه کار، جاستین هربرت را دو بار ناک اوت کرد، 70 یارد دوم را برای تاچ داون بازگشت و پیروزی 28-7 دنور برونکوها را بر لس آنجلس چارجرز در روز یکشنبه آزاد کرد.

دنور، کلورادو – 28 نوامبر: Pat Surtain II شماره 2 از Denver Broncos در کوارتر چهارم بازی خود در مقابل لس آنجلس چارجرز در Empower Field At Mile High در 28 نوامبر 2021 در دنور، توپ را به منطقه پایانی برای تاچ داون می برد. ، کلرادو. (عکس از جاستین ادموندز / گتی ایماژ)

برای دانستن بیشتر: شاهدان از مظنونی که هنوز در تیراندازی در پارک سرو مهلک آزاد است توضیح می دهند: مرد 70 ساله ای که با عصا راه می رود.

برد بزرگ Broncos زمینه را برای برتری AFC West در آخر هفته آینده در کانزاس سیتی فراهم می کند، جایی که بازی بین دنور (6-5) و چیفز (7-4) به یکشنبه شب منتقل شده بود.

اولین مهار سورتین در منطقه پایانی روی یک پاس در نظر گرفته شده برای جارد کوک در ابتدای دوره چهارم انجام شد. وقتی تدی بریج واتر از فاصله 9 یاردی به اریک سابرت ضربه محکمی زد و نتیجه 21-7 را به دست آورد، برانکوها آن بازی را به یک تاچ داون تبدیل کردند.

دومی او از دست آستین اکلر بود، که با درماندگی تماشا کرد که سورتین ضربه دوم خود را به لرزه درآورد و از کناره های تشویقی برانکوها فرار کرد تا دنور را به 28-7 برساند.

دفاع دنور در روزی بزرگ شد که در این مسابقه مملو از مصدومیت، بریج واتر را به دلیل آسیب دیدگی پای راست، تکل چپ کالوین اندرسون (زانو) و گارد چپ دالتون ریسنر (پشتکار) به طور موقت از دست داد.

بریج واتر پس از پایان نیمه برگشت و برانکوها با دویدن توپ در پشت یک خط موقت، برد را به پایان رساندند و 147 یارد را در مقابل آسیب‌رسان‌ترین دفاع لیگ به پایان رساندند.

دو درایو اول چارجرها در نیمه دوم شامل دو دوجین بازی و 14 دقیقه و 15 ثانیه بود. هر دو ناموفق بودند.

برای دانستن بیشتر: USC تصمیم دارد لینکلن رایلی را به عنوان سرمربی استخدام کند

داستین هاپکینز اولین تلاش خود را برای گل میدانی با چارجرز از دست داد و پس از یک درایو افتتاحیه 11 بازی که در ساعت 7:06 به طول انجامید، یک 52 یارد باقی مانده را از دست داد.

برانکوها به 3 رسیدند و چارجرز بقیه زمان را در کوارتر سوم مصرف کردند، زمانی که دنور تنها 75 ثانیه توپ را در اختیار داشت. اما در سومین شکست Broncos 23، سورتین اولین رهگیری خود را در هربرت دریافت کرد.

درو لاک در نیمه اول جایگزین بریج واتر شد و زمانی که سعی کرد در دقایق پایانی نیمه اول به کندال هینتون در پرانتز ارسال کند توسط دروین جیمز جونیور حذف شد. این منجر به پاس 12 یاردی تاچ داون هربرت به اکلر در 31 ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم شد و برتری چارجرز را به 14-7 در نیمه دوم کاهش داد.

کوک از چند مدافع و حتی یک یا دو هم تیمی سبقت گرفت تا هر دو پا را روی یک تاچ داون 16 یاردی قرار دهد که باعث شد با 4:34 باقی مانده 28-13 شود. اما Chargers به ​​طور غیرقابل توضیحی برای 2 رفت و پاس ناقص بود.

قبل از اینکه آسیب ببیند، دویدن 11 یاردی بریج واتر به سمت راست باعث شد دنور 7-0 پیش بیفتد. وقتی برانکوها دور بعدی خود را آغاز کردند، نتان موتی را جایگزین ریسنر کردند. بریج واتر زمانی که جیمز در یک ضربه برق آسا دست نخورده عبور کرد و کوارتربک را کور کرد، مجروح شد.

در ابتدا با هم تیمی کیزیر وایت که توپ شل شده را برای لس آنجلس بازیابی می کرد، یک کیسه نواری اعلام شد، اما این چرخش در طول بررسی معکوس شد. لاک هدایت حمله برونکوها را به داخل زمین برگرداند در حالی که بریج واتر در کناره‌ها درمان می‌شد.

جوی بوسا در ضربه دوم لاک یک ساک بریزید، اما تیم پاتریک گیربکس توپ شل را برای اولین ضربه پایین گرفت. برانکوها 14-0 جلو افتادند که جاوونته ویلیامز تازه کار 9 یاردی را به عقب باز کرد و در وسط منفجر شد.

اخبار بیشتر: 4 دستگیری در ارتباط با دزدی فلش موب Lakewood’s Home Depot انجام شد

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد، یا توزیع مجدد کرد.)