فایر دمپر شرکت صنعتی رحمتی

دمپر انفجار - ✔️ قیمت - ساخت - مشخصات - پخش نیرو سپهر مهار ما میتوانیم با اندازه گیری سطح صدا، طراحی و مشاوره و ارائه کارهای کاهش صدا و ساخت و نصب انواع صداگیرهای صنعتی، به کاهش آلودگی صدای تولیدی در محل کار شما کمک فایر دمپر موتوری کنیم. برای اتصال لوله فلکسیبل صداگیر به فن ماینر از قطعات تبدیل به نام اگزوز ماینر استفاده میشود .برای اتصال اگزوزهای ماینر به لوله فلکسیبل صداگیر از بست های هوابند استفاده میشود تا از نشت هر گونه هوای گرم و صدا به بیرون جلوگیری شود. با توجه به محیطی که در آنجا فرایند ماینینگ صورت می پذیرد از انواع مختلفِ ماینر باکس صداگیر می توان استفاده نمود.برای ساخت ماینر باکس صداگیر از انواع مَتریال می توان استفاده نمود.با توجه به ساختارِ متراکم چوب یا ام دی اف که میزان تخلخل یا تراکم مولکولی در آن از موارد دیگر از جمله فلز بالاتر است.به همین دلیل در صورت کاربرد چوب یا ام دی اف برای ساخت ماینر باکس صداگیر راندمان بیشتری به لحاظ صداگیری حاصل می شود.ضخامت چوب یا ام دی اف هم در میزان صداگیریِ ماینر باکس صداگیر موثر است و هم موجب استحکام ماینر باکس صداگیر می شود.همانطور که گفته شد تخلخل یا دانسیته ی چوب یا ام دی اف در ارتقای درصد صداگیریِ ماینر باکس صداگیر بسیار موثر است اما برای تکمیل مراحل صداگبیری در درون ماینر باکس صداگیر از لایه های عایق صوتیِ مکمل مثل فوم شانه تخم مرغی،هرمی یا ام دی پلاس استفاده می شود.گاهی نیز بعنوان زیرکار بعنوان اولین پوشش روی دیواره های ماینر باکس صداگیر در پشت این عایق های صوتی از فوم پلی اتیلن استفاده می شود که مراحل شکست صوت در درون ماینر باکس صداگیر به حداکثر میزان برسد.ضخامت این عایق های صوتی یکی از عوامل موثر و دخیل در ارتقای صداگیریِ ماینر باکس صداگیر محسوب می شود.پس از ضخامت عایق صوتی تخلخل و دانسیته ی آن در درجه اهمیت قرار دارد.طبعا هرچه دانسیته ی عایق صوتی بالاتر برود میزان کاهش صدای ماینر باکس صداگیر نیز افزایش می یابد.با توجه به ماهیت عایق های صوتی که در ساختار درونیِ ماینر باکس صداگیر به کار برده می شوند مقاومت حرارتیِ آنها بسیار مهم می باشد.اگر ابتدا حرارت فن ماینرها در اتاق گرمِ ماینر باکس صداگیر رها شود استفاده از عایق صوتی نسوز در دیواره های داخلیِ ماینر باکس صداگیر به شدت الزامی می باشد.در صورت اهمال در این زمینه امکان بروز حریق و آتش سوزی بواسطه ی کاربرد عایق غیرنسوز در ماینر باکس صداگیر به شدت بالا می رود.از جمله نکاتی که در زمان ساخت ماینر باکس صداگیر باید به آن توجه نمود هوابند کردنِ منافذی است که بالاجبار برای عبور لوله خرطومی و دیگر خروجی ها بر روی بدنه ی ماینر باکس صداگیر تعبیه می گردد می باشد.در صورت وجود هرگونه درز و سوراخ در بدنه ماینر باکس صداگیر،هم حرارت و هم صدا به شدت از این نقاط از داخل ماینر باکس صداگیر به سمت بیرون نفوذ می کند.

ترمینال حجم ثابت گرد

دریچه بازدید کناف - تعمیر و نگهداری آسان تاسیسات دریچه بازدید کناف دور شدن از روش های سنتی ساخت ساختمان و گرايش به توليدات صنعتي ساختمان كه منجر به ارزان شدن هزينه های توليد، سبك سازی، مقاوم سازی در برابر بلاياي طبيعی و يا سوانح اتفاقی مانند آتش سوزی و بالا بردن سرعت ساخت، كوتاه شدن زمان بهره برداری برای مصرف كننده و به نتيجه رسيدن سريع سرمايه گذاری در اين بخش، ما را بر آن داشت تا با اتكا به علم، دانش و تجربه سال ها تلاش در زمينه توليد دريچه های توزيع هوا و دريچه های خاص و با بهره گيری از مهندسين مجرب و خلاق مؤسسه فنی نظری ، برای اولين بار در ايران، نسبت به طراحی و توليد دريچه های بازديد مخصوص سقف و ديوارهای كناف اقدام، و محصول جديدی را به صنعت ساختمان سازی ايران معرفی و تقديم نماييم. ایجاد محیطی آرام تر: این محصولات می توانند به ایجاد محیطی آرام تر برای مطالعه کمک کنند. این امر می تواند به حفظ خواب شبانه و جلوگیری از خستگی روزانه کمک کند. استفاده از گوشی ایرماف برای خواب و مطالعه می تواند مزایای زیادی داشته باشد. در حقیقت مقاومت اصلی دریچه های کنافی تا حد زیادی بستگی به کیفیت استراکچر فلزی دور آن دارد.

بطور گسترده مورد کاربرد دارد. در صورتی که صدای تولید شده توسط فن به اندازه کافی کاهش یابد، صدا خفه کن فن مورد استفاده قرار میگیرد. فقط در محیط های پر سر و صدا استفاده کنید. با استفاده از این دریچه ها، بازدید تاسیسات بالای سقف کاذب یا درون فضای دیوار ها و در صورت لزوم تعمیرات آنها بسیار ساده تر خواهد بود. استفاده می کنند. معمولا در محیط هایی که این دستگاه ها قرار دارند درست است که باعث پاکسازی و ازبین رفتن آلودگی هوا میشوند اما نقش موثری در ایجاد آلودگی صوتی دارند. لازم به ذکر است که دمپر موتوری با کمک این لبه ها از هر دو طرف قابل اتصال به کانال هوا یا هر مقطعی که قرار است دمپر برقی به آن متصل شود، می گردد . شرکت الهام سازه میتواند در طراحی، تولید، نصب، نظارت بر نصب این تجهیزات و فروش صداگیر به شما کمک کند. استفاده از وسایل کاهنده صدا می تواند به بهبود تمرکز و عملکرد کمک کند. البته در فرکانس های بالاتر میزان کاهندگی صدا در آن بیشتر است . این استاندارد توسط کمیته استانداردسازی استرالیا و نیوزیلند (/) تدوین شده است و برای ارزیابی عملکرد گوشی های صداگیر ایرماف در برابر صداهای بلند استفاده می شود. ​​!

به عنوان مثال، استاندارد 352-2 برای ارزیابی راحتی و قابلیت استفاده از گوشی های صداگیر ایرماف تدوین شده است. به عنوان یک قیمت پایه برای دریچه های بازدید کناف برند رحمتی باید بگوییم که کوچکترین ابعاد این نوع دریچه بازدید، قیمتی بالغ بر 300 هزار تومان دارد. مورد دیگری که برای اندازه زدن سایز دریچه باید در نظر داشته باشید این موضوع است که در حفره علاوه بر دریچه می بایست، فضای بادخور را نیز در نظر داشته باشید. برای تغییر مسیر هوای داخل لوله فلکسیبل صداگیر از یک مسیر مستقیم به مسیر دیگر با زاویه ۴۵ درجه که اختلاف قطر نیز شامل این تغییر مسیر در لوله فلکسیبل صداگیر می گردد از این سه راه ۴۵ درجه غیرهمقطر کانال خرطومی لوور پشت بامی – شرکت تهویه سازه شار استفاده می شود. قطرهای خروجی انواع دستگاههای ماینر بین ۵ تا ۶ اینچ متغیر میباشد.برای فن ماینر از لوله فلکسیبل صداگیر ی هم قطر یا یک واحد قطر بزرگتر میتوان استفاده کرد.اگر دهانه خروجی فن ماینر به صورت چهارگوش باشد در این صورت باید از،تبدیل چهارگدش به گرد استفاده کرد تا مقطع خروجی فن ماینر همانند لوله فلکسیبل صداگیر گرد شود و به راحتی بتوان از لوله فلکسیبل صداگیر ی متناسب استفاده کرد. 3- هواکش بازرسی چوبی ام دی اف با روکش پلی اورتان لازم به ذکر است این هواکش به صورت سفارشی و متناسب با محیط قابل رنگ آمیزی می باشد.