پدر عزیزم: گلف بازان از شریک شدن گاری با مرد تنهای که واکسینه نشده است خودداری می کنند.


پدر عزیزم: من با یک بازیکن در تیم گلف هفتگی ما مشکل دارم. او مقاوم نیست و ماسک نخواهد گذاشت. تیم ما اکثرا بازیکنان مسن‌تری هستند که همگی گاری‌های گلف مشترک دارند. همه افراد گروه به جز این یک نفر واکسینه شدند.

به عنوان هماهنگ کننده تیم، هر هفته کوارتت ها را از قبل تنظیم می کنم. برخی از بازیکنان به من اطلاع دادند که نمی خواهند با فرد واکسینه نشده یک گاری شریک کنند. در برخی موارد آنها هزینه های اضافی کالسکه را برای اجتناب از سفر با او پرداخت می کردند. همانطور که می توانید تصور کنید، برای من مشکل ساز می شود که هر هفته تلاش کنم تیم ها را کنار هم بگذارم. چگونه باید با این کار کنار بیایم؟ ورزشکار در آریزونا

ورزشکار عزیز: از کل گروه در مورد احساس آنها در مورد سوار شدن با یک فرد واکسینه نشده نظرسنجی کنید. اگر اکثر بازیکنان از اشتراک کالسکه با او ناراحت هستند، به او بگویید که اگر می خواهد به حضور در تیم ادامه دهد، باید کالسکه خود را سفارش دهد و به تنهایی سفر کند. اگر این کار دشوار به نظر می رسد، شاید دوستانی که از سوار شدن با او بدشان نمی آید – اگر تعداد آنها به اندازه کافی باشد – موافقت کنند که برای همیشه با او سوار شوند. شما نمی دانید مگر اینکه بپرسید.

پدر عزیزم: شوهر 42 ساله من می خواست به شمال غربی نقل مکان کند. ابتدا عاشقش شدیم و چهار سال آنجا زندگی کردیم. کار پیدا کردم، دوست شدم و خیلی خوش گذشت. شوهرم همچنان برای کار به کالیفرنیای جنوبی برمی گشت و تصمیم گرفت دیگر نمی خواهد در شمال زندگی کند. من اعتراض کردم، اما او نمی خواست آن را بشنود، بنابراین دوباره پایین آمدیم.

حالا بعد از سال طاعون و کمتر از دو سال در خانه ما زندگی می‌کند، می‌خواهد به شمال غرب برگردد، زیرا اینجا “خیلی گرم، خیلی شلوغ و غیره” است. من نظرم را به او دادم و نبرد بزرگی در گرفت. من هرگز نمی خواستم به جنوب برگردم، اما او اصرار کرد. من دیگر مطمئن نیستم به چه فکر کنم. گوشزدی چیزی؟ – شمال VS. جنوب

ن. VS عزیز. که.: به نظر می رسد شوهر شما کنترل را در دست دارد. جابجایی آپارتمان چالش برانگیز است، به خصوص اگر در مسئولیت بسته بندی خانه خود گیر کرده اید. راستش را بخواهید، من بیشتر از اینکه به خاطر ناراحتی شما حاضر نیست به نگرانی های شما گوش دهد، نگرانم، اما بعد از این همه سال، مطمئن نیستم که قابل رفع باشد.

نکته مثبت این است که شما اشاره کردید که زندگی در شمال غربی را “دوست” داشتید، شغلی پیدا کردید که از آن لذت می بردید و دوستانی پیدا کردید. اگر به منطقه ای که در آن زندگی می کردید برگردید، ممکن است بتوانید این روابط را تجدید کنید، بنابراین روی موارد مثبت تمرکز کنید. اگر شوهرتان به دمپایی بازگردد، می توانید تصمیم بگیرید که در مکانی که انتخاب کرده اید به طور جداگانه زندگی کنید.

به خوانندگان من: هشت روز تعطیلات هانوکا یهودیان از غروب آفتاب آغاز می شود. (امسال خیلی زود!) هانوکا بر همه مبارک! تعطیلات نور برای همه ما مبارک. – عشق، پدرم

پدر عزیزم توسط ابیگیل ون بورن، معروف به ژان فیلیپس نوشته شده است و توسط مادرش، پائولین فیلیپس، تاسیس شد. با پدر عزیزم در www.DearAbby.com یا صندوق پستی تماس بگیرید 69440، لس آنجلس، CA 90069.

برای دریافت مجموعه ای از به یاد ماندنی ترین – و بیشترین درخواست – آهنگ ها و مقالات Avi، نام و آدرس پستی خود را به همراه چک 8 دلاری یا حواله (پول ایالات متحده) به آدرس زیر ارسال کنید: Dear Abby – Keepers Booklet, PO Box 447, Mount. Morris IL 61054-0447. (ارسال و جابجایی در قیمت لحاظ شده است.)