آلن 4 TD پرتاب می کند وقتی بیل سنت ها را شکست می دهد


نیواورلئانز – جاش آلن زیرک و بوفالو بیلز به نسخه بهتری از خود در برابر نیواورلئان سنتز بازگشته اند.

آلن 260 یاردی و چهار تاچ داون را پشت سر گذاشت و بیلز از خطای کوتاه نیواورلئان در پیروزی 31-6 پنجشنبه شب جلوگیری کرد و سنتز مصدوم را به چهارمین باخت متوالی خود فرستاد.

آلن گفت: “مربی همیشه در مورد کالیبر در پلی آف صحبت می کند و این تیمی است که ما می خواهیم باشیم.” ما می‌خواهیم بهترین نسخه از خودمان باشیم… هر بار که وارد زمین می‌شویم.»

داوسون ناکس دو پاس تاچ داون دریافت کرد و بهترین هفت TD فرنچایز را در یک فصل در یک پایان فشرده به او داد. امتیاز دوم او باعث برتری بیلز (7-4) 24-0 شد.

استفون دیگز هفت دریافت در 74 متر و لمس توپ داشت، و مت بریدا با دویدن به عقب، یک پاس کوتاه را به امتیاز 23 متر تبدیل کرد که تنها چهار روز پس از باخت 26 امتیازی در زمین به پیروزی رسید. روبروی ایندیاناپولیس

ماریو آدیسون مدافع دفاعی که یکی از دو اخراج ترور سیمیان بوفالو را داشت، گفت: «به طور خلاصه، روشی که ما (آخر هفته گذشته) انجام دادیم، گاهی اوقات می تواند روحیه را تضعیف کند. شما فقط آن را بردارید و همه چیز را انجام دهید.

Saints (5-6) که برای سومین بازی متوالی برای حمایت از آلوین کامارا بی انگیزه بودند، 3/4 از میادین دور شدند. آنها در نهایت روی ارسال 11 متری سیمیان به گل رسیدند تا نیک وانت در اولین بازی نیمه چهارم به پایان برسد.

بوفالو 361-190 برای نیواورلئان پیش افتاد و بیلز از 34:38 ​​تا 25:22 صاحب توپ قدیس شد.

این بازی نشان می‌دهد که حمله قدیس‌ها چقدر محدود است، تا حدی به دلیل آسیب دیدگی کامارا و ستاره دریافت کننده مایکل توماس، که در تمام فصل بازی نکرده بود، و همچنین به دلیل تغییرات قابل توجه در پست گارد.

نیواورلئان در بازی هایی که توسط کیو بی جیمیس وینستون آغاز شده بود، پیش افتاد که در این فصل هدایت درو بریس بازنشسته را بر عهده گرفت. اما وینستون در آخرین برد نیواورلئان در 31 اکتبر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای فصل غایب بود و قدیس ها در تمام بازی هایی که سیمیان شروع کرده شکست خورده اند.

فوریت شان پیتون، مربی قدیس ها برای حفظ موقعیت ها در برابر بیل های پرقدرت، در تصمیم او برای دویدن در جایگاه چهارم و دوم نزدیک خط میانی و سپس اجرای یک توپ ساختگی مشهود است. هر دو شکست خوردند و بلیک گیلیکین بسکتبالیست امتیازات را از دست داد و به لیل جردن هامفری که در نظر گرفته شده بود پاس داد.

پیتون گفت: “وقتی وارد شدیم، احساس کردیم باید کمی تهاجمی تر باشیم.” ما نمی‌توانیم در یک بازی 14 یا 17 امتیازی مقابل چنین تیمی پیروز شویم.»

سیمیان 17/29 پاس را برای 163 یارد، یک بار TD و یک توپ قطع کرد. تایسوم هیل که در آستانه آسیب دیدگی از ناحیه پا بود، به عنوان یک کوارتربک پشتیبان برای نیواورلئان فعال بود اما بازی نکرد.

اتفاقاً، بریس به عنوان یک پخش کننده کار می کرد و استقبال گرمی که از سوی تماشاگران دریافت کرد، زمانی که در نیمه اول در زمین مورد تقدیر قرار گرفت، کاملاً در تضاد با ناله های ناامیدی بود.

اکثر طرفداران در اوایل سه ماهه چهارم درخواست ترک گنبد را دادند و تعداد زیادی از هواداران مسافرتی را که لباس بوفالو بلوز پوشیده بودند را پشت سر گذاشتند تا جشن شکرگزاری را با یک یادداشت جشن به پایان برسانند.

این نتیجه باعث شد که پیتون از تغییراتی خبر دهد زیرا Saints در تلاش برای یافتن راهی برای پایان دادن به بدترین شکست‌های خود در یک فصل از سال 2015 بود.

پیتون گفت: “ما اکنون همه چیز را بررسی خواهیم کرد. بدیهی است که باید این کار را انجام دهیم.” ما باید از نزدیک به هر کاری که انجام می دهیم و با چه کسی انجام می دهیم نگاه کنیم.»

روند نوآوری

اگر قدیس ها نتوانستند دو بار آلن را مهار کنند، نتیجه می توانست بدتر باشد، یک بار در عمق قلمرو نیواورلئان، زمانی که مدافع کامرون جردن به آلن ضربه زد و کوون الکساندر برای گرفتن توپ شیرجه زد.

این سومین بازی از چهار بازی آلن بود که در آن چندین بازی داشت. دو مورد قبلی باخت بودند، اما این بار فقط جلوی برد بیشتر Bills را گرفت.

بردلی رابی، مدافع کرنر قدیس، اولین مهار نیواورلئان در نزدیکی خط میانی را در نیمه اول انجام داد.

آلن در 4 مبارزه گذشته خود 7 توپ قطع کرده و یک بار شکست خورده است.

بیماری ها

بیلز: CB Tre’Davious White، ستاره سابق LSU که برای اولین بار به صورت حرفه ای در شهر خود بازی می کند، به نظر می رسد که در نیمه دوم زانوی چپ خود آسیب دیده است. او به تنهایی توانست از زمین خارج شود، اما کلاه خود را نزدیک نیمکت کوبید و با حوله ای روی سرش به رختکن رفت و دیگر برنگشت.

Saints: LB Kaden Ellis با مصدومیت همسترینگ بازی را ترک کرد. … پائولسون آدبو تازه کار پس از یک برخورد شدید در نیمه چهارم از زمین خارج شد.

بعد

بیلز: میزبان نیوانگلند پاتریوتز در بازی دوشنبه شب برای مقام اول AFC شرق در 6 دسامبر.

Saints: پنج شنبه شب آینده میزبان دالاس کابوی ها باشید.