تفاوت هاست و سرور مجازی چیست؟

از میزبانی وب گرفته تا سرور بازی، میتوان گفت که سرورهای مجازی دارای کاربردهای بسیار متنوعی هستند. بهبیاندیگر میتوان گفت سرور مجازی نوعی کامپیوتر مجازی بوده که به صورت شبانهروزی فعال بوده و دارای اینترنت با سرعت بسیار بالایی است. اگر یکی از سرویسهای سرور مجازی ویندوز یا سرور ویندوز ایران را از رسانگار نگار تهیه کرده باشید ،ممکن است در زمانی که همزمان چند کاربر بخواهند به سرور متصل شده و از سرویسها و منابع آن استفاده کنند دچار محدودیت پیشفرض ویندوز شده باشید چون ریموت دسکتاپ در ویندوز سرور 2016 به صورت پیش فرض بر روی یک ریموت دسکتاپ همزمان تنظیم شده و شما قادر نخواهید بود که چندین ریموت به سرور خود بزنید. اگر مطابق این آموزش عمل کنید خواهید دید که میتوانید محدودیت ریموت دسکتاپ در ویندوز سرور 2016 یا 2019 را تعیین کنید.در آموزش رفع محدودیت ریموت دسکتاپ در ویندوز سرور 2016 به روشی اشاره خواهیم کرد که شما قادر خواهید بود تا 999999 عدد اجازه دسترسی برای ریموت را برای سرور خود را فعال سازید.

سرور مجازی میکروتیک چیست

را مطابق با یوزرنیم خودتان تغییر دهید. ۱۱- همین مراحل را برای اتصال به شبکههای دیگری که میخواهید تغییر دهید، تکرار کنید. در ادامه این مقاله به تفصیل مراحل هاستینگ وب سایت از طریق سرور مجازی لینوکس را به شما آموزش خواهیم داد. به عنوان مثال اوبونتو یکی از گزینههای پرطرفدار برای هاستینگ وب به شمار میرود که طیف گستردهای از امکانات را به همراه یک رابط کاربری ساده در اختیار کاربران خود قرار میدهد. -برای سرورهای با سیستم عامل اوبونتو و برای سیستم عامل به کار میرود. آپدیت پکیجهای سیستم جزو مراحل اصلی و مهم راه اندازی وب سایت روی سرور مجازی لینوکس است. بعد از انجام مراحل فوق میتوانید آدرس دامنه خود را در مرورگر وارد کنید. اگر به صفحه پیشفرض هدایت شدید، مراحل به درستی انجام شده اند و میتوانید مراحل بعدی این آموزش را ادامه دهید. پس از وارد کردن دستور برای ادامه پسورد خود را وارد کنید. همین چندوقت پیش بود که مقالهای مفصل راجعبه سرورهای بازی تهیه کردیم و در آن توضیح دادیم که یک انتخاب مناسب برای میزبانی از بیشتر بازیها است.

سرور مجازی دمو همانطور که در بالا اشاره شد سرور مجازی در ایران بیشتر برای ترید کردن با صرافیهای خارجی مورد استفاده قرار دارد. این به شما امکان میدهد تا با رشد و توسعه وبسایت، منابع سرور را به طور مداوم افزایش داده و بهینهسازی کنید. این موضوع به خصوص از آن جهت اهمیت دارد که در مرحله بعد که میخواهیم نرم افزارهای و را نصب کنیم، آپدیت سیستم به طور خودکار آخرین آپدیتهای پکیجهای نرم افزاری را دریافت خواهد کرد. به این ترتیب آدرس دامنه شما به آدرس سیستم منتقل شده و هر بار که آدرس دامنه خود را وارد کنید، این درخواست به سرور شما ارسال میشود و میتوانید محتویات وب سایت خود را مشاهده کنید. هاست اشتراکی همان میزبان سایت (محبوب وبمستران) ما و از سرویسهای میزبانی مقرونبهصرفه است که در آن منابع (، ، ) یک سرور بین چندین سایت به اشتراک گذاشته میشود. در واقع شما با استفاده از این سرور میتوانید با آی پی یک کشور غیر از ایران به سایت مورد نظر خود وارد شوید و اقدام به انجام معاملات خود نمایید. در واقع سرور مجازی از طریق تکنولوژی مدرن اقدام به مجازیسازی سرور نموده و آن را تبدیل به چندین سرور میکنند. ​ !

سرور مجازی یا Vps این سرویسها از طریق صفحه سرور مجازی اروپا بهصورت کامل برای شما قابل دسترسی بوده و میتوانید آنها را مشاهده کنید. به همین علت نیز مردم برای انجام راحت معاملات خود سعی میکنند تا از طریق استفاده از سرورهای مجازی تحریمهای آمریکا را دور زده و به انجام تجارت در این صرافیها بپردازند. یکی از مواردی که سبب رواج یافتن این موضوع در مردم شده است، تحریمهای متعددی است که توسط امریکا علیه مردم ایران اجرا شده است. توزیع دبیان نیز به پایداری و امنیت شهرت دارد و بسیاری از مدیران وب سایت به دلیل همین موضوع این توزیع را به دیگر توزیعهای لینوکس ترجیح میدهند. اگر بخواهیم به زبان ساده این موضوع را تعریف کنیم میتوان سرور مجازی را به بلوک ساختمانی تشبیه نمود که درون آن چندین واحد آپارتمان ساخته شده و هر کدام به صورت مستقل از منابعی مانند آب و برق و غیره استفاده میکنند، بدون اینکه هیچ کدام از آپارتمانهای دیگر دچار اختلال شوند. همچنین تمامی سرور ها یک آی پی اختصاصی دارند که در زمان سفارش در صورت نیاز می توانید اضافه سفارش دهید. شرکت توشن به پشتوانه سال ها ارائه خدمات میزبانی سرور مجازی و سرور اختصاصی، از شرکت های معتبر در زمینه ارائه این خدمات است.