الکتروموتور ضد انفجار زیمنس SIEMENS شرکت طاهران صنعت کوشا نمایندگی رسمی فروش

چراغ ضدانفجار-Explosion-Proo يا EX - صنايع روشنایی آرسام در صورتی که به درجه روشنایی و قابلیت نصب لامپ های ال ای دی دقت نکنید به هیچ وجه فضای خوبی شکل نخواهد گرفت و بنابراین برخی از بخش های تونل تاریک خواهند ماند و یک نقطه تاریکی تونلی شکل خواهد گرفت. وقتی وارد تونل تاریک می شوید چشمان شما برای تطبیق پیدا کردن نیاز به زمان دارند که پس از صرف مدتی مشخص رفع می شود به این حالت تأخیر سازش پذیر می گویند. راه حل این است که اولا ویژگیهاى شخصیتى, شاخصهاى فاطمى و اصول ثابت زندگى حضرت زهرا را شناسایى کرده و آن را متناسب با شرایط زمان و مکان در زندگى خود پیاده کنیم. مدت زمان کارکرد چراغ های تونلی بستگی به سایز و توان خروجی آنها دارد. نصب چراغ دیواری بر روی روشنایی کلی تونل اهمیت بسیار زیادی دارد و رانندگی ایمن را به ارمغان می آورد. در این بین تمامی محصولات چراغ دیواری شب تاب مدل دایا و آوشبا شاخص حفاظتی و ضد آب و ضد ضربه تولید شده اند که با روکش آلومینیومی و پوشش پودری الکترواستاتیک آنها را در برابر شرایط سخت محیطی مقاوم ساخته است. ​​​ ​!

چراغ ضد انفجار گلنور

نصب چراغ های دیواری تونلی بسیار ساده و سریع است. چراغ های تونلی دفنی دسته دیگری از تجهیزات روشنایی تونل ها و در گروه چراغ های دفنی توکار محسوب می شوند که با قرارگیری در کف زمین نه تنها نور مناسبی ایجاد می کنند مزاحمتی برای راننده ندارند بلکه در مقابل نشت آب با شاخص مقاوم بوده و می توانند فشار بسیار زیاد عبور و مرور سنگین ماشین ها را تحمل کنند. چراغ های تونلی باید طراحی خاصی داشته باشند یعنی طراحی ظاهری و بدنه آنها به شکلی باشد که چشم رانندگان بخاطر نور چراغ ها کور نشود و بتوانند به راحتی همه جا را ببینند. از لجن رنگ این سالن طی دو مرحله و در تاریخ های 7/7/89، 6/10/89 از مخزن نگه داری لجن رنگ (محل دپو) در محوطه بیرون سالن، نمونه گرفته شد. تندروى در عزادارى امام حسین و انجام یک سرى کارها و رفتارهاى غیرعقلانى و زیانآور به نام عزادارى، همچون: قمهزنى، استفاده از زنجیرهاى تیغدار و خواندن نوحهها، مرثیهها و روضههاى مبتنى بر اخبار دروغ و غیرمستند، به هدف گریاندن مردم، آن عالم بزرگ را واداشت تا با این سرى خرافهها و رفتارهایى که از دین بهره نداشتند، به مبارزه برخیزد و قمهزنى در نگاه وى بدعت بود و کارى ناروا و در هرکجا که انجام مىگرفت، ناشایستگى آن از نظر شرع روشن بود. !

این ویژگی به معنای این است که رانندگان و موتورسیکلت سواران هنگام رانندگی و عبور از تونل، نور چراغ آنها را اذیت نخواهد کرد و احساس خوبی خواهند داشت. با این حال میزان روشنایی چراغ تونلی در بخش ورودی تونل بستگی به اینکه عوامل مختلف مثل میزان نور محیط بیرون، میزان رانندگی پرسرعت خودروها و نوعی از میدان دید که هنگام ورود به تونل خواهید داشت. چراغ های سقفی با تابش نور مناسب نور از بالا تأمین می کنند تا رانندگان بتوانند با خیال راحت در تمام طول مسیر بدون مشکل رانندگی کنند. هر چقدر توان خروجی و ظرفیت بیشتر باشد، ساعت های بیشتری هم کار خواهند کرد بدون اینکه نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا کنند. یکی دیگر از پرکاربردترین نوع چراغ های تونلی، چراغ های آویز یا سقفی هستند. ناحیه سوم برای خرید و نصب چراغ تونلی، دقیقا بعد از ناحیه حد آستانه و قبل از سایر نواحی داخلی مثل بخش های داخلی و خروج از تونل قرار دارد. میزان توان مصرفی تعیین کننده میزان روشنایی آنهاست که رابطه مستقیم وجود دارد. از کاربردهای مناسب این فن تهویه ضد انفجار می توان به مکان های خطرناک، فضاهای محدود، کارخانه ها و … این ناحیه قبل از ورود به قسمت اصلی تونل است جایی که تمامی چراغ های تونلی نصب هستند.

بنابراین اگر قصد خرید چراغ تونلی دارید صبر کنید چرا که نکات بسیار مهمی را باید از قبل آشنایی داشته باشید و موقع تهیه به آنها عمل کنید. شاید برایتان جالب باشد، اما یکی از کاربردهای مهمی که کمپرسورهای ضد انفجار دارند، استفاده آنها به عنوان میکسر و همزن است. مثلا در مورد ولایت فقیه که آنقدر بحثها داغ و مخالفین پر هیاهو وارد شدند, موج انفجار چیست و چگونه انتشار می‌یابد؟ شهید بهشتى به علت تحقیقاتى که در این زمینه داشتند آنگونه محکم و مستدل برخورد کردند و البته نه به خاطر روحیه تعصب. این کار با روشن سازی همگن و ساخت چراغ های مناسب و پرکاربرد می گذاریم. بنابراین، نصب یک فن با درجه ضد انفجار در عملیات یا تأسیساتی مانند پتروشیمی، ظروف ذخیره مایعات قابل احتراق، سیستم های تهویه اتاق های شیمیایی، سیستم های اگزوز غرفه رنگ و تولید یا ذخیره سازی باروت، ضروری است. وقتی صحبت از نورپردازی تونل می شود همسانی و یکسان سازی محتوا دشوار است چون باید نور یکسان و یکنواخت را به محیط اطراف بدهد. وقتی بر روی گلندهای نگاه میکنیم، بعد از یک عدد بر حسب میلیمتر نوشته شده است؛ که نشاندهندهی حداکثر قطر کابل عبوری از آن گلند است. ​​ .