یورش مقامات به خانه مرلین منسون – CBS لس آنجلس


وست هالیوود (CBSLA) – گزارش ها حاکی از آن است که معاونان کلانتر شهرستان لس آنجلس روز دوشنبه به منزلی برای سرگرمی مرلین منسون حمله کردند.

این حمله به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد یک سری اتهامات تجاوز جنسی علیه خواننده مطرح شده است. کارآگاهان با LASD حکم بازرسی را انجام داده اند و طیف گسترده ای از شواهد بالقوه را به دست آورده اند. بر اساس این گزارش، بخشی از شواهد حذف شده یک سری هارد دیسک بود.

بیشتر بخوانید: بانک غذای اورنج کانتی نیازمند کمک های مالی است زیرا نیاز به غذا تعداد قبل از همه گیری را دو برابر می کند

منسون، 52 ساله، که نام اصلی او برایان هیو وارنر است، در زمان جستجو در خانه نبود.

مقامات هیچ اطلاعاتی منتشر نکردند زیرا تحقیقات ادامه دارد. با این حال، سخنگوی اداره کلانتر تایید کرد که حکم در آپارتمان منسون در غرب هالیوود ارائه شده است.

دستیار سابق منسون در مصاحبه ای با رولینگ استون فاش کرد که خواننده اتاقی عایق صدا دارد که در آن «دختران بد» را می بندد.

حرفه منسون مملو از مسائل حقوقی بود که به سال 1996 بازمی‌گردد. اخیراً نام او با یک سری اتهامات تجاوز جنسی مرتبط شد که از اواخر سال 2020 شروع شد – زمانی که برخی از شرکای سابق منسون شروع به بحث در مورد سوء استفاده‌هایی کردند که در هنگام برخورد با مجری با آن مواجه شدند.

LASD تأیید کرد که آنها در فوریه 2021 در حال بررسی اتهامات هستند.

مرلین منسون و ایوان ریچل وود (عکس از اریک شاربونو / WireImage برای Disney Pictures)

بیشتر بخوانید: مقامات اعلام کردند که ماهیگیری می تواند پس از نشت نفت در ساحل اورنج کانتی از سر گرفته شود

در ماه فوریه، ایوان ریچل وود، بازیگر، او را به آزار عاطفی، جنسی و جسمی در طول رابطه‌شان که از سال 2007 تا 2010 ادامه داشت، متهم کرد.

اسمه بیانکو در ماه آوریل به دلیل تجاوز جنسی و حوادثی که در طول رابطه آنها در سال 2011 رخ داد از او شکایت کرد. بیانکو همچنین مدعی شد که او بارها از خواب و غذا محروم شده است.

تا کنون، حداقل 16 شریک سابق اتهامات آزاری را در دست و دهان منسون مطرح کرده اند. چهار نفر از آنها شکایت مدنی تشکیل داده اند – بیانکو، دوست دختر سابق ناشناس، مدل اشلی مورگان اسمیت لاین و کارمند سابق منسون اشلی والترز.

در پاسخ به این اتهامات، منسون توسط لیبل سابقش، Loma Vista Recordings، و آژانس استعدادیابی او، Creative Artists حذف شد. او همچنین توسط نماینده بیش از 25 سال خود، تونی سیولا، کنار گذاشته شد.

منسون بارها همه اتهامات را چه در رسانه های اجتماعی و چه در دادگاهی که در ژوئن 2021 رخ داد رد کرده است.

درخواستی برای رد پرونده بیانکو توسط تیم حقوقی مانسون در اکتبر 2021 ارائه شد که بلافاصله توسط قاضی فدرال فرناندو ال. آنله روچا رد شد.

اخبار بیشتر: مردی در تیراندازی با سنگ در روز دوشنبه کشته شد

تا به حال، منسون هنوز در رابطه با هیچ یک از اتهامات متهم نشده است.