برادران توضیح دادند که جوسی اسمولت چگونه فریبکاری را اجرا کرد – دنور پست



شیکاگو – دو برادری که به اتهام حمله به جوسی اسمولت دستگیر شدند به پلیس شیکاگو گفتند که بازیگر سابق «امپراتوری» چگونه این فریب را سازماندهی کرد و از طریق پیامک به آنها گفت که او را «در پایین» ملاقات کنند، وسایل را پرداخت کنند و در مرکز شهر «دویدن خشک» داشته باشند. شیکاگو، یک محقق ارشد روز سه شنبه گفت.

مایکل تیس، کارآگاه سابق پلیس، در سخنانی در حالی که دادستان‌ها محاکمه خود را علیه اسمولت آغاز می‌کنند، گفت که او در ابتدا این بازیگر را قربانی یک حمله همجنس‌گرا هراسی و نژادپرستانه می‌دانست و همانطور که وکیل مدافع اسمولت در دادگاه ادعا کرد، پلیس گزارش نداده و عجله نکرده است. افتتاح. بیانیه های دوشنبه

تیس که اکنون معاون مدیر تحقیق و توسعه اداره پلیس شیکاگو است، گفت که حدود 22 کارآگاه در ژانویه 2019 حدود 3000 ساعت در مورد آنچه که به نظر آنها “جنایت نفرت وحشتناک” است، زمان بندی کرده اند. او گفت که وقتی آنها هیجان زده شدند. توانستند حرکات دو مهاجم را با استفاده از ویدئوهای نظارتی و یک تلفن همراه و نوارهای سرویس کارپول ردیابی کنند.

تیس گفت: “این جنایت یک جنایت نفرت بود، یک جنایت نفرت وحشتناک”، و اشاره کرد که اسمولت – که سیاهپوست و همجنسگرا است – گزارش داد که مهاجمانش یک طناب به گردن او انداختند و روی او آب سفید کننده ریختند. او گفت که این پرونده به اخبار ملی و بین المللی تبدیل شده است و “همه از شهردار گرفته تا مردم مردم” خواستار حل آن هستند، اشاره ای به شهردار وقت رحم امانوئل.

اسمولت به دلیل انجام آنچه که دادستان ها می گویند یک گزارش نادرست پلیس در مورد حمله ادعایی بود، به جرم بی نظمی متهم شده است. این جنایت کلاس 4 تا سه سال حبس دارد، اما کارشناسان گفته اند که اگر اسمولت گناهکار شناخته شود، احتمالاً مشروط خواهد شد و احتمالاً به انجام کارهای خانگی محکوم خواهد شد.

پس از اینکه پلیس آبیمبولا و اولابینگو اوسوندایرو – برادرانی را که در صحنه فیلمبرداری “امپراتوری” در شیکاگو نیز کار می کردند – در حین بازگشت از نیجریه به شیکاگو دستگیر کرد، این افراد گفتند اسمولت می خواست این حمله را سازماندهی کند زیرا “او از نحوه حمله راضی نبود.” استودیوی تلویزیونی نفرت را کنترل کرده بود. تیس گفت که نامه ای که بازیگر دریافت کرده است. او گفت که بازرسان حساب برادران را تأیید کردند – از جمله اینکه بازیگر آنها را چند روز قبل از حمله برد و آنها را به محله مرکز شهر که در آن زندگی می کرد می برد و در مورد اتفاقی که قرار بود اتفاق بیفتد صحبت می کرد – و نسخه آنها از وقایع را با استفاده از GPS و سلول تایید کرد. ضبط تلفن و شواهد ویدئویی او افزود که پلیس هیچ موردی پیدا نکرد که به این نتیجه برسد که این افراد دروغ می‌گویند.

تیس گفت: “در پایان تحقیقات، ما تشخیص دادیم که جنایت نفرت ادعا شده در واقع یک صحنه سازی بوده است.” و برادران اوسوندایرو آزاد شدند.

به اعضای هیئت منصفه فیلم‌های نظارتی از برادران در حال خرید تجهیزات نشان داده شد، از جمله کلاه قرمزی که به پلیس گفته بودند اسمولت می‌خواست آنها را بپوشند تا شبیه حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا به نظر برسند، و به گفته پلیس، یک تکه بند رخت به طناب کشیده شد. . هیئت منصفه همچنین تصویر ثابتی از ویدئویی را دیدند که به گفته تیس، اسمولت را نشان می‌داد که در شب حمله ادعایی به خانه بازمی‌گشت و بند رخت دور شانه‌هایش بسته شده بود. تیس گفت که وقتی مأموران رسیدند بند رخت به دور گردن او پیچیده شد و کارآگاهان به این باور رسیدند که اسمولت ممکن است دوباره آن را بسته باشد.

محمد بیگ، اولین افسر در صحنه پس از گزارش مدیر اسمولت از حمله، گفت که از اسمولت پرسیده است که آیا می‌خواهد طناب را از گردنش بردارد و «او در پاسخ گفت که می‌خواهد آن را برداریم، اما می‌خواست این کار را انجام دهیم. اول ببین او همچنین گفت اسمولت از افسران خواست دوربین های بدن خود را خاموش کنند، که آنها این کار را کردند.

وکیل مدافع، ننی اوچه، روز دوشنبه در بیانیه‌های آغازین گفت که اسمولت “یک قربانی واقعی است” و برادران به اسمولت حمله کردند زیرا “به دلیل شخصیت او” او را دوست نداشتند.

روز سه‌شنبه، اوچه پیشنهاد کرد که برادران همجنس‌گرا هستند و از تیس در بازجویی متقابل درباره کلمه‌ای همجنس‌گرا هراسی که توسط یکی از برادران استفاده می‌شود، سؤال کرد. تیس گفت که پیامی حاوی توهین وجود دارد، اما مطمئن نیست که آیا این باعث می‌شود مرد همجنس‌گرا باشد یا خیر. اوچه همچنین از تیس پرسید که آیا می‌دانست که یکی از برادران به دلیل همجنس‌باز بودن به شخصی در استودیو تلویزیون حمله کرده است.

تیس گفت: «یک نفر گفت که این اتفاق افتاده است، اما من نمی‌دانم این اتفاق افتاده است یا نه.

اوچه همچنین به دنبال بی اعتبار ساختن تحقیقات پلیس بود، و پیشنهاد کرد که کارآگاهان سرنخ های احتمالی را نادیده گرفته اند. و او گفت چکی به مبلغ 3500 دلار که بازیگر به برادران پرداخت کرده بود برای آموزش شخصی بود تا بتواند برای یک موزیک ویدیوی آینده آماده شود، نه اینکه آنطور که دادستان ادعا می کند فریب کاری را انجام دهد. تیس روز سه شنبه گفت که در یادداشت روی چک نوشته شده است که “تغذیه” و “آموزش” است.

برادران در طول محاکمه شهادت خواهند داد، اما معلوم نیست اسمولت شهادت دهد یا خیر.

اوچه این خواهر و برادر را غیرقابل اعتماد توصیف کرد و گفت وقتی پلیس خانه آنها را بازرسی کرد هروئین و اسلحه پیدا کرد.

دن وب، دادستان ویژه به هیئت منصفه گفت که اسمولت به پلیس گفته است که مورد حمله حامیان ترامپ قرار گرفته است و باعث ایجاد اختلافات سیاسی در سراسر کشور شده است.

وب گفت اسمولت معتقد است که استودیوی تلویزیونی پیام های نفرت انگیزی که دریافت می کند را جدی نمی گیرد. پلیس مشخص نکرده است که چه کسی این نامه را نوشته است، که شامل نقاشی یک آدم برفی آویزان از درخت و “MAGA” است، که اشاره ای به شعار تبلیغاتی ترامپ “آمریکا دوباره بزرگ” است. وب گفت اسمولت به برادران گفته است که در طول حمله صحنه‌ای، توهین‌های نژادی و همجنس‌گرا هراسی و “MAGA” را فریاد بزنند.

اوچه همچنین پیشنهاد کرد که مهاجم سوم نیز در این بازی نقش داشته باشد. بر اساس گزارش های پلیس، یکی از ساکنان محلی گفت که مردی سفیدپوست با “موهای قهوه ای مایل به قرمز” را دید که به نظر می رسید در آن شب منتظر کسی است. او به کارآگاه گفت که وقتی مرد از او دور شد، “می‌توانست ببیند که طنابی زیر کاپشن او آویزان شده است.”

اوچه در بازجویی متقابل خود از تیس در روز سه شنبه به این زن اشاره کرد و تیس اعتراف کرد که این اظهارات را دیده است اما کارآگاهی را برای بازجویی از او نفرستاد. او گفت که زن ساعت ها قبل از حمله ادعایی مرد را دید و “طناب رنگ دیگری داشت.”

خارج از دادگاه، برادر اسمولت گفت که برای خانواده “بسیار دردناک” بود که ببینند اسمولت به کاری که “نکرده” متهم می شود.

جوجو اسمولت گفت: “ما به تیم حقوقی او اعتماد داریم و مشتاقانه منتظر شنیدن حقایق واقعی این پرونده هستیم.”

قاضی جیمز لین انتظار دارد که محاکمه حدود یک هفته طول بکشد.